Brev:
Hvornår må jeg give vand fra den kolde hane
24. juli 2004
Alder:
4 mdr.
Hvornår må jeg give vand fra den kolde hane
Jeg har en datter på 4½ måned. Nogen siger, at barnet skal være 4 måneder og andre 6 måneder før de må få vand direkte fra den kolde hane. Hvornår må de få vand direkte fra den kolde hane?
På færdig grød og vælling er der opskrifter på, hvordan maden tilberedes i mikroovn. Er det ok at bruge vand fra den kolde hane til at røre pulveret op i og herefter varme det eller skal vandet være kogt først?
Som modermælkserstatning bruger jeg Nan 1. Kan det tilberedes ved at varme vand fra koldtvandshanen i mikroovnen til ca. 37 grader og herefter komme pulver i? Eller skal det være kogt vand, der er nedkølet?