Brev:
Min mave spænder
11. september 2022
Alder:
0 mdr.
Min mave spænder
Kære Helen.
For et par dage siden var jeg til scanning, her fik jeg af vide at baby havde det fint. Det var så skønt at se og hører at den lille havde det godt. Derfor glemte jeg self alt om at spørge om, hvad det er for en spænding jeg går og har i maven/underlivet.
Jeg er i udgangen af graviditets uge 17, det sidste stykke tid, har jeg haft en konstant spænding på tværs af nederst del af maven.
Er det normalt? Eller synes du jeg burde tage kontakt til en læge eller jordermoder?
Venlig hilsen
En førstegangsgravid