Brev:
NF og blodprøver
28. juni 2022
Alder:
0 mdr.
NF og blodprøver
Kære Helen,
Jeg har igår fået taget blodprøver, som skal bruges i forbindelse med NF scanningen.
Jeg har indtil nu haft en dejlig fornemmelse i kroppen og god ro! Var til scanning i søndags og alt var lige som det skulle være. Er i dag 8+4 og skal til NF når jeg er 12+6.
Nå men svarene på blodprøverne er blevet sendt til mig og sådan noget ved jeg intet om, men nysgerrig er jeg, så jeg googler!
Det skulle jeg så måske ikke have gjort. Forbi forhold til de prøver jeg fik taget med vores søn, så er det ene tal ret højt! Hvad jeg kan finde så er det dobbelt så højt som “anbefalet”.
Jeg ved godt at tallene ikke kan stå alene, men jeg kan slet ikke være i mig selv af bekymring! Overvejer en nifty test eller tidl nf test!
Tallene hedder:
HCG (doubletest) 163 (U/L)
PAPP A (doubletest) 0,437 (U/L)
Hvad jeg læser mog til at det det første tal (HCG) som er alt for højt!
Jeg stresser totalt. Specielt fordi vi skal rejse på ferie når jeg er 14+0 og er boget galt vil jeg bare gerne have klarhed inden
Har du noget erfaring eller gode råd?
Hilsener herfra