Brev:
Birkes og graviditet
16. oktober 2020
Alder:
0 mdr.
Birkes og graviditet
Hej Helen
Jeg har et kort spørgsmål - må gravide ikke spise birkes??
Tak for en rigtig god og informativ podcast om graviditet! Jeg er gravid i uge 28 og tænkte, at du måske kunne svare mig. Jeg kan godt lide at spise en håndværker eller en te-birkes en gang imellem. MEN, nu har jeg hørt, at man i Tyskland fraråder birkes til gravide, da birkes skulle indeholde morfin...??!
Det gør mig selvfølgelig nervøs, så har du hørt om det?
Jeg håber, du kan svare og glæder mig til at høre med de sidste uger af min graviditet.
På forhånd tak
Gravid i uge 28