Brev:
Prøver på at blive gravid og tatovering
8. april 2019
Alder:
0 mdr.
Prøver på at blive gravid og tatovering
Hej Helen.
Min mand og jeg vil gerne blive gravide. Men jeg er blevet tatoveret. Min veninde sagde jeg ikke måtte blive gravid. Hun sagde vi skulle vente i 6 måneder pga blækket ??
Kan du hjælpe hvor lang tid vi skal vente før vi kan komme i gang.
Med venlig hilsen
Mig