Brev:
Bækkenløsning - igen?
7. oktober 2014
Alder:
15 mdr.
Bækkenløsning - igen?
Kære Helen
Som tidligere skrevet til dig, så står jeg overfor et meget svært valg, i forbindelse med en meget høj risiko for at udvikle kræft, hvis jeg ikke får fjernet mine æggestokke.
Skal jeg være gravid igen, skal det være nu. Måske det så ikke skal være overhovedet. Vi ved det ikke...
Jeg ved kun at jeg den seneste tid er nået frem til, at jeg overraskende nok meget brændende ønsker mig flere børn. Jeg får ondt i maven bare ved tanken om, at jeg ikke skal have flere. Samtidig kan vi ikke få det til at hænge sammen med flere nu...
Men jeg har brug for at kende til følgende, og håber, at du kan være mig behjælpelig:
Jeg fik bækkenløsning ved min graviditet sidst. En slem en af slagsen, og jeg kunne ikke løfte, gå eller andet.
Hvordan er chancerne i en graviditet nr. 2 for at undgå en sådan bækkenløsning igen?
Jeg vil ikke kunne tage mig af vores dreng, hvis jeg rammes igen, og har ingen hjælp i hverdagen.
På forhånd tak for dit svar.