Brev:
Scanning af cervix
22. juni 2013
Alder:
0 mdr.
Scanning af cervix
Kære Helen,
Jeg søger akut en privatlæge/klinik i Århus områder for at få scannet længden af min cervix. Efter at have en cervix på 22mm for 14 dg siden er jeg pludselig scannet til 3cm af en ny scanningssygplejerske under forhold jeg fandt utrygge. Resultatet var at den (også nye) læge lagde hele min behandlingsplan om. Ingen progesteron behandling længere, ikke flere tjek med mindre mine blødninger tiltager, ect.
Det har efterladt mig noget frustreret og jeg søger derfor en privatlæge, der kan give mig en ekstra kontrol og evt. lægge en ny behandlingsplan, hvis nødvendigt. Selv om jeg selvfølgelig inderligt håber at min cervix er vokset til 30mm og at de "nye folk" har ret i, at jeg ikke mere er i risikogruppen for for for tidlig fødsel eller abort. Så kan du oplyse et eller flere seriøse steder med mulighed for scanning og lægekonsultation?
Med venlig hilsen
den utrygge mor