Brev:
Svømning
18. oktober 2012
Alder:
0 mdr.
Svømning
Hej Helen
Jeg ved godt jeg ikke må dykke, men er det okay at svømme med hovedet under vandet et lille stykke tid, eksempelvis under bøjerne i svømmehallen og svømmer lidt uden at trække vejret, og ikke ned i dybden?
Her tænker jeg på at jeg holder vejret lidt tid uden at det bliver ubehageligt, kan fosteret tage skade af det.
Kærlig hilsen
Anette