Brev:
Madrester og opvarmning
16. september 2012
Alder:
0 mdr.
Madrester og opvarmning
Hej Helen
Har læst på nettet, at madrester skal varmes op til de er 70 grader.
Vi fik koteletter den anden dag, gennemstegt. Dagen efter varmer vi det i ovnen til de er varme, men nok ikke oppe på 70 grader, så bliver kødet jo tørt. Er der så for mange bakterier i, til jeg må spise det? Tænkte at det nok var ok, da kødet var gennemstegt dagen før og har været på køl indtil vi satte det i ovnen.
Vil gerne vide hvad der kan ske ved at spise kødrester dagen efter?
Må jeg spise kødet koldt som pålæg?
Med venlig hilsen
Anette