Brev:
Kost - frikadeller og ost
11. august 2012
Alder:
0 mdr.
Kost - frikadeller og ost
Hej Helen
Jeg har et par spørgsmål ang. Kost under graviditeten.
Må jeg spise kolde frikadeller som er lavet dagen før, eller skal de varmes op igen ? Jeg har nemlig en enkelt gang spist kolde frikadeller.
Må jeg spise en skiveost, synes ikke der står på nogen af de oste om de er pastoriseret.
På forhold tak.
Med venlig hilsen
Anette