Brev:
Mayonnaise
29. juni 2012
Alder:
0 mdr.
Mayonnaise
Hej Helen.
Jeg er gravid i 8 uge. Er blevet scannet i uge 6, og alt var fint med hjerteblink.
I går fik jeg en æggemad med købt let mayonnaise fra coop, først i dag kommer jeg til at tænke på om det er en pastoriseret æggeblomme der er brugt, det står der ikke noget om på tuben.
Jeg har ikke haft det dårligt, altså ingen mavekneb eller dårlig mave, ingen feber.
Mit spørgsmål er, skal jeg så tjekkes for en eventuel samonellaforgiftning, eller kan jeg være sikker når jeg ingen symptomer har haft?
Med venlig hilsen
Anette