Brev:
Perler i ovnen
7. juni 2012
Alder:
0 mdr.
Perler i ovnen
Hej Helen
Har for en uge siden fundet ud af jeg er gravid. Vi har en pige på 4 i forvejen. Har mistet en gang før og været gravid uden for livmoder, som var ret dramatisk. Jeg er derfor meget nervøs denne gang, og bliver hurtig bange.
I dag har jeg med min pige lavet en lille skål i ovnen med hama perler, og først da perlerne var inde i ovnen, og jeg kunne lugte den skarbe duft, blev jeg jo bekymret, men for sent, vi var jo i gang. Luftede godt ud.
Mit spørgsmål: sker der noget ved at jeg har indåndet disse dampe denne ene gang? Må vi bruge ovnen igen til madlavning, eller skal den rengøres inden?
Med venlig hilsen
Anette