Brev:
Køn og sukkerbelastningsprøve
23. maj 2012
Alder:
0 mdr.
Køn og sukkerbelastningsprøve
Hej.
Så har vi været til vores første scanning for at se den lille og fået af vide det er en lille dreng :) det er rigtig dejligt og er nu 21 uger og 4 dage hen.
Har fået af vide at jeg skal til en sukkerbelastnings prøve, men synes ikke selv det nødvendigt, da de tjekker mit sukkertal tit, da min mor har sukkersyge. Men hvad synes du ??
Hilsen