Brev:
Amning og graviditetsønske
30. maj 2011
Alder:
8 mdr.
Amning og graviditetsønske
Hej Helen
Et helt andet spørgsmål:-)
Min mand og jeg er blevet enige om at det ikke ville gøre noget, at jeg bliver gravid igen og vi har derfor kvittet præventionen.
Jeg ammer min datter og vil gerne blive ved med at amme også når jeg om 2 mdr. starter på arbejde igen da jeg håber det vil give hende mere ballast ifht. sygdom når nu hun starter i dagpleje.
Jeg har imidlertid endnu ikke fået min menstruation (vi har først lige kvittet præventionen så det er ikke fordi jeg allerede er gravid ;-) ) og jeg er lidt bekymret for om jeg kan risikere ikke at kunne blive gravid før jeg stopper med at amme. Eller holder det op med at virke præventivt når jeg pga. arbejde kun kan amme morgen og aften? Kan jeg evt gøre noget for at sætte gang i systemet igen?
På forhånd tak for svaret