Brev:
Grøn afføring og gravid
19. marts 2011
Alder:
0 mdr.
Grøn afføring og gravid
Hej Helen.
Jeg skriver til dig fordi jeg ville høre om det er normalt for en gravid at ha grøn afføring.
Har ik spist så meget de sidste par dage, indtager ik jern, så er lidt bekymret.
Pernille.