Brev:
Graviditet - sove på venstre side.
3. marts 2011
Alder:
0 mdr.
Graviditet - sove på venstre side.
Hej Helen.
Jeg har læst man skal sove på sin venstre side for at lede så meget ilt som muligt ned til babyen. Jeg er nu i 29+5.
Mit problem er jeg sover bedst på højre side, og kan blive lidt panikken hvis jeg ligger for længe på venstre side, som om jeg ikke får nok luft ned.
Betyder det noget at jeg ligger på højre side? Min mand siger også jeg hurtigt vender mig om på ryggen når jeg er faldet i søvn, det har jeg også læst ikke er så godt. Men er det farligt?
Med venlig hilsen
Charlotte