Brev:
Fetaost og graviditet
9. januar 2011
Alder:
0 mdr.
Fetaost og graviditet
Hej Helen!
Jeg er gravid og har en sygelig trang til fetaost... Har læst mig til, at det er ok at spise fetaost, blot den er produceret i Danmark.
Er der nogle regler for kantiner, restauranter osv, at de kun må sælge fetaost der opfylder alle reglerne, så jeg som gravid med sindsro kan tage ud at spise fetaost?
Med venlig hilsen
LL