Brev:
Tidlige plukveer
9. januar 2011
Alder:
0 mdr.
Tidlige plukveer
Hej Helen!
Jeg er gravid med vores fjerde barn. Jeg er i 8. uge og føler allerede, at jeg har plukveer. Egentlig er jeg ikke i tvivl om, at det er plukveer, for jeg kender dem jo tydeligt fra tidligere graviditeter, denne gang kommer de bare meget tidligere i graviditeten. Er det normalt? Jeg kan ikke lade være med at bekymre mig lidt over det...
Kan det have indflydelse på plukveerne, at jeg er meget bange for at gå på arbejde, fordi jeg arbejder med mennesker, der kan være fysisk voldelige, og vi har en meget dårlig normering pga besparelser og mange sygemeldinger, - der er derfor ikke mulighed for, at jeg kan holde mig så meget i baggrunden, som jeg kunne ønske, nu hvor jeg er gravid. Ledelsens kommentar er, at der bare ikke er penge til at kalde flere på arbejde, så der er ikke rigtig så meget at gøre ved det....:-(
Med venlig hilsen
den bekymrede gravide