Brev:
Måske to?
1. januar 2011
Alder:
0 mdr.
Måske to?
Hej Helen.
Jeg ville lige høre dig om du ved om det kan forekomme at man faktisk venter tvillinger uden at det er blevet set på scanningen?
Jeg er 26+3 idag, og jeg mærker hver dag at der er tydelige spark/slag heeelt op på mine ribben, og så samtidig helt nede ved skambenet faktisk, eller hva det hedder helt dernede.
Og så lang er babyen da ik endnu vel?
Mine to scanninger jeg har fået har godt nok kun vist en baby.
Hilsen Pernille.