Brev:
Anden gangs fødende
16. november 2010
Alder:
0 mdr.
Anden gangs fødende
Hej Helen
Som du ved er det mit andet barn jeg skal have nu :-) min første fødsel endte i akut kejsersnit, men håber på at føde normalt denne gang.
Jeg vil dog gerne vide om de på Herlev Hospital vil opfatte mig som anden gangs fødende, hvis jeg føder normalt? Skal jeg så hjem efter 4 timer? Jeg har jo heller ikke prøvet at føde normalt før....
Med venlig hilsen
Lea