Brev:
Hvilke smertestillende må man tage?
16. november 2010
Alder:
0 mdr.
Hvilke smertestillende må man tage?
Hej Helen
Efter de nye undersøgelser om smertestillende piller er jeg meget i tvivl om hvad jeg må tage som gravid? Må jeg overhovedet taget noget? Har taget pamol hvis jeg har haft meget ondt før, men nu tør jeg selvfølgelig ikke.
Jeg har fået halsbetændelse og lidt smertestillende ville gøre underværker :-)
Med venlig hilsen
Lea 21+4