Brev:
Øm i lænden
1. november 2010
Alder:
0 mdr.
Øm i lænden
Hej Helen
Jeg er nu i uge 19 og er begyndt at have ondt i lænden...
Hvad kan jeg selv gøre ved det? uden at skulle i svømmehallen og den slags...
Kærlig hilsen
Lea