Brev:
Falsk positiv ægløsningstest?
25. oktober 2010
Alder:
0 mdr.
Falsk positiv ægløsningstest?
Hej Helen!
Jeg har altid haft uregelmæssige menstruationer. Har nu læst mig til, at kvinder med uregelmæssige menstruationer ofte kan have menstruation uden forudgående ægløsning.
Hvis det er tilfældet, vil jeg så kunne have en positiv ægløsningstest uden der egentlig er ægløsning?
Med venlig hilsen
hende der prøver på at blive gravid