Brev:
Betydningen af kvindens alder
13. oktober 2010
Alder:
0 mdr.
Betydningen af kvindens alder
Hej Helen!
Vi er utroligt glade og taknemlige for de tre skønne børn vi har. De er alle tre "lavet" i første forsøg. Nu kunne vi så godt tænke os en mere. Vi har prøvet tre gange, hvorefter jeg har fået menstruration. Alle tre gange har vi med sikkerhed været sammen omkring ægløsningen. Jeg ved med sikkerhed, hvornår jeg har ægløsning, - for at være mere end sikker, har jeg alligevel brugt ægløsningstest for at være helt sikker. Vi har elsket både før og under ægløsningerne. Hvornår er det allermest frugtbare tidspunkt i en kvindes cyklus?
Jeg synes selv, jeg lever meget sundt. ryger og drikker ikke. Spiser sundt og varieret, også fisk. Er meget bevidst om, hvad jeg omgiver mig med af kemiske påvirkning herunder også i forhold til parfume, parabener osv. Er normalt vægtig og fysisk aktiv. Det eneste jeg kan se, der skulle stille mig dårligere i forhold til at blive gravid nu end tidligere er min alder. Hvor stor betydning har kvindens alder? Jeg er 29 år.
Med venlig hilsen
DM