Brev:
Graviditet og humør
12. oktober 2010
Alder:
11 mdr.
Graviditet og humør
Hej Helen.
Jeg plejer jo at skrive til dig om Kornelius men denne gang er det mig som har problemer....
Jeg er jo gravid igen og har termin d 6 dec (Kornelius bliver 1 år den 6 nov) og altså jeg ved godt at nu hvor jeg har kornelius osv så er der mere pres på osv men jeg er såååå træt hele tiden.
Kornelius går i vuggestue og er faktisk afsted fra kl ca 8-15 og jeg sørger for at få mig hvilet i løbet af dagen i et par timer, så jeg er frisk og klar til når jeg skal hente ham, men nej jeg sys jeg er træt 100% af tiden uanset hvor meget jeg får hvilet. jeg når ikk at få lavet noget her hjemme overhovedet og faktisk er det at sørge for aftensmad tit mere end jeg kan klare og det går mig på..
Mit humør er også MEGET svingende og jeg græder ofte og kan ikk overskue tingene + at jeg nok ca 4 ud af 5 dage slet ikk glæder mig til barnet fordi jeg sys det hele er meget hårdt lige nu. Vi har dog haft en ordenlig gang forkølelse + nye tænder + væske i ørene ved kornelius så det har selvfølgelig taget hårdt på os alle, men lige nu er der stilstand så jeg burde da også være mere frisk.
Vores sundhedspl. kommer her stadig også selvom kornelius er så gammel, men hun mener jeg har tegn på noget som kunne gå hen og blive en depression og jeg må nok give hende ret fordi jeg har aldrig haft det sådan før.. men hva kan jeg gøre for at holde den på afstand??? min mand er begyndt at hjælpe mere til herhjemme og min mor kommer og hjælper med rengøring osv så jeg kan blive aflastet lidt... men hva kan jeg selv gøre???
Jeg har ikk tid til at synke hen og jeg har en søn at passe på og snart et lille barn mere oveni. Jeg vil bare være en god mor som også har overskud til børnene...
Venlig hilsen
Sine