Brev:
Gravid - trang til usunde sager
6. oktober 2010
Alder:
0 mdr.
Gravid - trang til usunde sager
Hej Helen.
Jeg er nu i uge 8 (7+5) og har kæmpe trang til usunde ting. Jeg har lyst til burgere, cola og chokolade. Og når jeg indimellem giver efter er det også det der får min frygtelige kvalme til at forsvinde. Er der en sammenhæng???
Jeg har læst dit svar til mig ang. cola og tak:-)
Jeg drikker aldrig kaffe eller te. Og sørger for at spise sundt og varieret.
Hilsen Charlotte