Brev:
Lyst til lakrids og mælk
4. oktober 2010
Alder:
0 mdr.
Lyst til lakrids og mælk
Hej Helen.
Har lige et hurtigt spørgsmål. Jeg er nu 14+3.
Engang imellem får jeg sådan en stor lyst til lakrids.
Helst ik sød lakrids, men gerne noget med en god stærk smag, som poletter, piratos og lign.
Hvordan kan det være? Blev engnag bildt ind at hvis en gravid spiser for mange lakridser, ku det udvikle svangerskabsforgiftning!? :/
Jeg drikker normalt 1/2 L. mælk om dagen, men engang imellem kan jeg os der få sådan en kæmpe lyst til mælk at jeg kan tømme en hel liter på utrolig kort tid.
Er det normalt?
Kærligst Pernille.