Brev:
Gravid, fiskeolie og kalk
4. september 2010
Alder:
0 mdr.
Gravid, fiskeolie og kalk
Hejsa Helen..
Jeg er gravid med min nummer 2 :) Jeg er så lykkelig som var det første gang og glæder mig helt vildt..
Jeg har nogle spørgsmål til dig som jeg håber du kan hjælpe mig med..
1. Nu når jeg er gravid tager jeg selvfølgelig gra-vitamin, men jeg tager også fiskeolie kapsler, da jeg ikke spiser nok fisk. Jeg plejer at købe de der fiskeolie kapsler som er beregnet til gravide (mærket er multi-tabs), men jeg har tænkt på om jeg ikke kan nøjes med de almindelige fiskeolie kapsler i stedet?
2. Jeg spiser også kalk piller da jeg ikke drikker mælk. Jeg spiser derimod ost og andre mælkeprodukter, men jeg tror ikke det er nok til at dække mit behov. Jeg er i tvivl om jeg skal tage det hver dag og hvor mange piller ad gangen. For på pakken står der 1-3 piller EFTER BEHOV.
Hvad vil du mene? skal jeg tage 3 kalk piller hver dag?
Jeg tager forresten 2. 1 tablet indeholder 300 mg calcium
Med venlig hilsen
mor til snart 2:)