Brev:
Hævede fingre
27. august 2010
Alder:
0 mdr.
Hævede fingre
Hej Helen.
Jeg er idag 9 fulder uger + 1 dag henne. Og jeg oplever allerede lidt hævede fingre, som dog forsvinder med det samme hvis jeg f.eks strækker armene op over hovedet.
Jeg synes det er rigtig tidligt jeg oplever det, (ellers kan jeg bare ik huske fra de andre graviditeter, hvornår man oplever de forskellige ting).
Jeg frygter selv lidt svangerskabsforgiftning, selvom jeg får at vide, at det skal jeg slet ik.
Mine skinneben/lægmuskler kan os hæve en smule i løbet af dagen, men det forsvinder os med det samme, hvis jeg enten sætter mig med benene oppe, eller bare ligger mig fladt ned og slapper af.
Hilsen den nervøse mor.