Brev:
Jag i siden
13. august 2010
Alder:
0 mdr.
Jag i siden
Hej Helen.
Nu har jeg endelig været til min første graviditetsundersøgelse - i onsdags.
Hun snakkede med mig og min kæreste, spurgte hvornår jeg sidst havde haft min mens og sådan. Og så bagefter undersøgte hun mig gynækologisk. Først kiggede hun op i mig, lyste og sådan som de plejer, og så bagefter mærkede hun på livmoderen, med den ene hånd indvendigt og den anden udvendigt.
Jeg skulle være i uge 7+1 idag.
Jeg fik idag et jag i højre side, sådan helt nede, altså ik direkte i maven, men lidt længere nede. Det kom efter jeg lige hurtig løftede på min søn på 2 år. Jeg løftede ham sådan i armen bare, fordi jeg lige hurtig skulle hjælpe ham over noget.
Det jag jeg fik gjorde rigtig ondt, men gik meget hurtig væk igen.
Min kæreste siger jeg ik ska være bange for en graviditet uden for livmoderen (det kan jeg godt være nemlig), da lægen for det første ville kunne ha mærket det da hun undersøgte mig.
Jeg mærker en gang imellem sådan lidt murren i maven.
Som os går væk igen.
Håber at alt er som det skal være.
Den vordene moder.