Brev:
zumba - graviditet
11. august 2010
Alder:
0 mdr.
zumba - graviditet
Hej Helen.
Jeg ved ikke om du kan svare på det, men ved du om man må danse Zumba hvis man er gravid? Det er jo meget rysten med maven og resten af kroppen:-)
Jeg er ikke gravid endnu, men vi arbejder "hårdt" på sagen:-) og mit zumba hold starter til sep.
Med venlig hilsen
Charlotte