Brev:
Risikovurdering
3. august 2010
Alder:
0 mdr.
Risikovurdering
Hejsa…
Jeg var til NF på OUH i går og fik et tal på 1:1659. Jeg synes ikke helt vi fik forklaret tallet ordentligt, så prøver lige herinde. Men det er ikke fordi tallet ikke er fint, det er jo en lavrisiko. Men vi kan alligevel ikke lade være med at sammenligne tallet med andre unge gravide, som vi kender der er gravide eller har fået børn. De har fået tal som 1:10000, 1:18000 osv.
Hvad betyder det at vores tal er så ”lavt” i forhold til andre? Og hvordan kan de være at når vi begge er unge, raske osv, at vi får et tal som dette? Jeg er 23 og min kæreste er 25.
Blev helt bekymret da jeg hørte det, for synes egentlig tallet lød fint, men det er måske slet ikke så godt som jeg først troede?
Hilsen