Brev:
Aloe Vera drik og cremer
5. juni 2010
Alder:
0 mdr.
Aloe Vera drik og cremer
Hej igen.
Tak for svart angående hårspray..- må finde et alternativ så.
Har lige et spørgsmål angående Aloe Vera produkter? Må man bruge deres cremer og deres aloe vera drikke når man er gravid?
Hilsen