Brev:
Hårfarvning
9. maj 2010
Alder:
0 mdr.
Hårfarvning
Hej Helen..
Min kæreste og jeg har prøvet og blive gravide et par måneder endnu, desværre uden held.. Men det skal nok komme.. =).
Jeg fik min mens her for et par dage siden, og jeg vil hører om det vil skade barnet hvis jeg kort tid inden jeg får ægløsning skal have trukket farven ud af mit hår, for at komme så tæt på min naturlige farve som muligt. Jeg overvejer nemlig at få det gjort for at jeg ikke få en kæmpe udgroning i løbet af min graviditet. Jeg blev bare i tvivl om hvornår det kan skade barnet?
Er det lige fra dag 1 efter menstruationen, når der er ægløsning eller først når man har en positiv graviditets test?
Jeg vil jo ikke gøre noget forkert og få farvet hår der hvis der er nogen risiko? Jeg har en tid ved frisøren den 19 og det er den 19 eller 20 jeg får æsløsning?
Med venlig hilsen
Mette :)