Brev:
Kan stress skade fosterets udvikling
15. april 2010
Alder:
0 mdr.
Kan stress skade fosterets udvikling
Hejsa
Da såvel mine arbejdsforhold som vores boligforhold aktuelt er noget usikre, er jeg rimelig stresset og kan til tider vågne op efter kun få timers søvn og ikke falde i søvn igen.
Nogle dage er ok, men de fleste dage bøvler jeg med ondt i maven og bekymringer ca. halvdelen af tiden. Bekymrer mig så også over, at jeg bekymrer mig, da jeg er bange for, at det kan skade barnet på sigt. Så det er ligesom skruen uden ende.
Jeg er i 17. uge og har været plaget af stress mere eller mindre siden starten af min graviditet.
Venlig hilsen
Janne