Brev:
Betydningen af mandens alder
7. april 2010
Alder:
0 mdr.
Betydningen af mandens alder
Hej Helen!
Der er meget snak om, at kvinders fertilitet falder med alderen, og når vi endelig bliver gravide, aborterer vi hyppigere og hyppigere jo ældre vi er, ligesom der ses flere misdannelser hos børn af "gamle" mødre.
Hvordan er det egentlig med fædrene? Hvor meget betyder deres alder? - her tænker jeg både i forhold til fertilitet og i forhold til evt misdannelser og sygdomme hos barnet.
Med venlig hilsen
JK