Brev:
Bækken- og symofyseløsning
23. marts 2010
Alder:
0 mdr.
Bækken- og symofyseløsning
Hej:-)
Jeg fødte for 4 et halvt år siden en velskabt dreng ved en meget dramatisk fødsel. Jeg forstuvede halebenet og jeg måtte døje med bækkensmerter i lang tid efter.
For 4 måneder siden blev jeg gravid igen og fik efter kun 4 ugers graviditet konstateret bækken og symofyseløsning. Jeg tabte desværre barnet efter 8 ugers graviditet. Men min bækkenløsning er ikke gået væk.
Jeg får behandling hos en fysioterapeaut men mit spm. går på om der er en risiko for at min krop ikke er egnet til at klare en graviditet mere?
Har en dejlig søn så hvis min krop ikke kan klare det vil jeg helst ikke udsætte den for det.
Har fået at vide af min læge at der er stor sansynlighed for at jeg ved en ny graviditet vil udvikle en tidlig bækkenløsning igen.
Med venlig hilsen
Marie