Brev:
Vand fra hanen og sidde i høj stol
22. maj 2008
Alder:
4 mdr.
Vand fra hanen og sidde i høj stol
Hej igen.
Lige 2 korte spørgsmål:
Hvornår må min søn på næsten 4 måneder få vand fra hanen og hvornår må han sidde i høj stol med støtte?? ( i den forbindelse tænker jeg på hvis man begynder at give skemad når han er 4 måneder om han så må sidde i si høje stol)
Tak for nogle gode svar
Venlig Hilsen
Bettina