Brev:
Ferie, flytning, vuggestue og andet
1. marts 2006
Alder:
12 mdr.
Ferie, flytning, vuggestue og andet
Kære Helen
Det er lang tid siden jeg har skrevet, Isabella er nu 1 år og har det godt. Er lige startet i vuggestue i sidste uge og det går fint, hun er selvfølgelig stadig lidt ked af det.
Mit spørgsmål:
Vi skal flytte i April. Vi har skal ud af vores lejlighed den 15. og er blevet inviteret til USA og Caribien af Isabellas bedsteforældre, hvilket jo er dejligt, men vi er meget bekymret for om hele molevitten bliver for meget for Isabella, oveni at hun aldrig kommer tilbage til det hjem hun kender. Det vil nemlig se sådan ud:
Flytning, 1 døgn på hotel i DK, flyve med mellemlanding til Miami, derefter flyve videre til Jacksonville, være der i 6-7 dage, flyve til Miami og derefter til Caribien, være der i 5 dage, flyve til Miami og derefter hjem med mellemlanding igen, 2 døgn på nyt hotel i DK og så flytte i vores nye hus.
Samtidig med at hun også lige er startet i vuggestue, er jeg bange for at det bliver for stressende for hende, da hun i forvejen er et ret følsomt barn.
Hvad synes du helt ærligt? Istedet har vi mulighed for at blive hjemme og bo 1 sted inden vi får vores hus.
Andet spørgsmål er med hensyn til jern. Hun har fået de 400 ml modermælkserstatning indtil videre, men skal hun have jerntilskud når hun ikke får det mere? Satser på at droppe flasken inden længe, men hun er dog ikke specielt god til at drikke af kop.
Jeg tror det var alt for nu
På forhånd tak!
Mange hilsener
Marie-Louise