Brev:
Dagpleje hvornår - 8 mdr.
4. februar 2021
Alder:
8 mdr.
Dagpleje hvornår - 8 mdr.
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål vedr. opstart i dagpleje.
Vores datter har fået en plads pr. 1. april, hvor hun er præcis 10 måneder. Vi har takket ja til pladsen, da vi synes rigtig godt om dagplejen. Vi har dog ikke nødvendigvis et behov for, at hun kommer afsted allerede der, da jeg muligvis først starter arbejde efter sommerferien (jeg er projektansat, og skal hen og søge nyt arbejde, som jeg også er nødt til at prioritere tid til snarest). Vi har overvejet at melde hende ferie den første måned, eller måske starte op med én gang om ugen eller lign, men hvad er egentlig bedst, og er det bedre måske at vente til hun er ældre, nu hvor jeg har fleksibiliteten til det (dagplejen holder ferie det meste af juli)?
Vores datter har kun været passet ude én gang af ca fire timer, hvor det gik rigtig fint. Hun virker til at trives med flere børn og gang i den :)
På forhånd tak for svar.
Mange hilsner herfra