Brev:
Tænder - 8 mdr.
8. november 2020
Alder:
8 mdr.
Tænder - 8 mdr.
Hej Helen,
Min datter er ved at få to tænder i undermunden. De brød igennem for 5 dage siden. Vi kan se spidsen af tænderne og mærke dem tydeligt. Men de er ikke kommet helt frem endnu.
Mit spørgsmål går på hvornår de bryder helt helt igennem og bliver en rigtig tand? Mere fordi min datter er meget generet af dem. Er pylret, irriteret og gnubber alt hun kan imod dem. Er der noget vi kan gøre for at afhjælpe? Vi har kolde bideringe, børster hendes tænder osv.
Venlig hilsen
Sofie