Brev:
Neglebidning - 3 år, 7 mdr.
16. august 2020
Alder:
3 år, 7 mdr.
Neglebidning - 3 år, 7 mdr.
Kære Helen
Vores datter på 3,5 år er begyndt at bide negle - hvad kan vi gøre ved det?
Vi prøver at minde hende om at lade være, når vi ser det, men det hjælper ikke rigtigt. (Hun får klippet negle en gang om ugen, så det er ikke fordi neglene er for lange og generer hende).
Med venlig hilsen
L.