Brev:
Modermærke
2. april 2020
Alder:
2 år, 5 mdr.
Modermærke
Hej Helen
Min dreng på snart 2,5 har siden han ca. har været 1 år haft et modermærke på ryggen - ved rygsøjlen. Den er selvfølgelig vokset i takt med at han er vokset og ser umiddelbart helt normalt ud - ca. 2-3 mm i diameter.
Det der undrer mig lidt er at han kun har det ene modersmærke?
Er det normalt?
Når jeg forsøger at læse mig til det kan jeg ikke rigtig finde noget om det udover at der vist kan gå længe inden små børn får modersmærker. Men dette ene mærke har jo netop været der længe.
På forhånd tak!
Med venlig hilsen
Mor