Brev:
Begyndt at savle igen
1. december 2019
Alder:
2 år, 1 mdr.
Begyndt at savle igen
Hej Helen
Min søn, der lige er fyldt 2 år for en måned siden, er inden for de sidste par uger begyndt at savle utrolig meget igen!
Han fik tænder tidligt og holdt således ellers op med at savle, da han var omkring 1 år (så vidt jeg husker). Men nu er det kommet tilbage - nogen dage så meget, at vi er nødt til at skifte bluse en enkelt gang i løbet af dagen. Han bruger sut (og måske også lidt for meget, det indrømmer jeg), men han bruger den hverken mere eller mindre, end da han ikke savlede.
Han er ellers en glad og tilpas alderssvarende to-årig.
Er han ved at få tænder igen, eller hvad kan årsagen ellers være?
Med venlig hilsen
moren, der er ved at drukne i vasketøj ;-)