Brev:
Baby gråd
29. august 2019
Alder:
0 mdr.
Baby gråd
Hej Helen,
Igen tusind tak for din fantastiske brevkasse.
Det kan godt være det er ved at være længe siden vi har haft en lille størrelse herhjemme. Men her græder 14 dage gamle lillebror rigtigt meget når han er vågen.
Når han vågner fra lur, skal han have en flaske med det samme. Det får han så og spiser mellem 90-120 ml.
Herefter får han ren ble hvorefter vi kan pludre i ca. 5 minutter. Nogle gange vil han slet ikke pludre, men begynder allerede at blive utilfreds.
Han spænder op i kroppen, græder og vil bare vugges i vores favn.
Jeg ved ikke om det kan være vejret, men det er bare sådan hans normale vågne tid ser ud. Så Vi får ikke rigtigt trænet nakke mm.
Om aftenen kan han være vågen fra kl 19-23 hvor vi sidder og vugger ham, hvorefter han kan falde hen i 3 minutter inden han igen græder.
Jeg håber du måske kan sætte nogle ord på ovenstående eller give os nogle fif.
På forhånd mange tak.