Brev:
D-dråber og ondt i maven
19. juni 2019
Alder:
7 mdr.
D-dråber og ondt i maven
Hej Helen
Vi oplever vores pige på 7mdr reagere meget på D-dråber. Hun har mange skrige ture i løbet af dagen, hvor hun trækker maven sammen og bliver helt ulykkelig. Oplever når hun sover, at hun vågner op og det samme sker. Ville ikke ligge på gulvet og blev ked af det.
Vi har forsøgt at holde pause, og vi fik bare en helt anden pige fra den ene dag til den anden. Helt tilpas, ikke alle de skrig hvor hun blev helt utrøstelig og pludselig vil hun gerne ligge på gulvet længere tid og lege :) det har været så dejligt !!
Vi startede med latocare og har nu forsøgt med dem på spray, men vi oplevede fuldstændig det samme.
Mit spørgsmål er, hvad gør jeg så? Jeg ved de er vigtige, men er ked af at give hende dem, når hun forandre sig sådan og bliver så ulykkelig.
Håååber du kan hjælpe :-)
Hilsen Line