Brev:
Baby og hund - 6 mdr.
17. november 2018
Alder:
6 mdr.
Baby og hund - 6 mdr.
Hej Helen, tak for dine svar.
Jeg har en hund, som er meget nysgerrig i vores lille søn på snart 7 mdr.
Hunden fælder meget og har et par gange slikket vores søn i hovedet (øjnene, munden, næsen). Nu hvor vores søn er begyndt at kravle, vil hunden jo være mere nysgerrig og der vil være flere gange hvor hun vil prøve at slikke på ham.
Jeg er i tvivl om hvor godt det er at baby bliver slikket og får hundehår på sig. Jeg tænker i forhold til at han bliver udsat for mange virus og kan få infektioner og nemt blive syg.
Venlig hilsen
Zadeh