Brev:
Hård afføring
14. november 2018
Alder:
3 mdr.
Hård afføring
Hej Helen.
Vi har en datter der blir 3 mdr her den 20/11. Hun døjer utrolig meget med hård mave. (Hun blir ked af det når hun skal af med det, og skal have hjælp i form af presse hendes ben op) Hun har også tidligere haft mange maveknep men dem har vi ikke problemer med mere.
Hun har det også med at gylpe en del, men fik anbefalet johannesbrødkernemel, hvilket også gør at hun ikke gylper, men er bange for at det måske er med til at gøre hendes mave hård!?!
Hun får flaske og lige pt bruger vi NAN 1 sensilac, vi bruger udos choise 1 gang om dagen. Og ind imellem måltiderne har hun fået en smule afkølet kogt vand.
Vi har haft hende på lactolose, men kan vi blive ved med at give hende det fast ? Vores læge siger vi bare skal tilføje det i mælken hver dag.
Har du andre gode råd mod hård mave?
Med venlig hilsen
Mor til lille J