Brev:
Ørerens
6. april 2018
Alder:
16 mdr.
Ørerens
Hej Helen,
Hvilken måde er mest skånsom at rense øre på efter dræn?
Jeg ved at ørerne som udgangspunkt er selvrensende, men jeg synes min søn har en del ørevoks. Skal jeg fjerne det eller lade det blive?
Med venlig hilsen
Kris