Brev:
Problemer med afføring
31. januar 2018
Alder:
6 mdr.
Problemer med afføring
Hej Helen.
Min datter på 6 måneder har så småt været startet på grøntsagsmos, grød, øllebrød og vand i en måneds tid... men det er ligesom om hendes mave ikke rigtig vænner sig til det, og hun har utroligt svært ved at komme af med sin afføring....
Hun trykker og trykker og kæmper en kamp, men der kommer kun små knotter ud... de er ikke helt hårde, men er faste og sammenhængende... og aldrig større end en valnød... jeg er helt sikker på, at hun har en masse hun ikke kan komme af med....
Jeg giver hende enten sveske- eller pæremos stort set dagligt, og forsøger at bruge grøntsager med mange kostfibre, men synes ikke rigtig det hjælper hende...
Har du et forslag til hvad der kan hjælpe hende?
Med venlig hilsen
Lene